Zaznacz stronę

pobierz darmowy EBOOK

5 pomysłów na 5!

dlaczego są na PIĄTKĘ?

R

Sprawdzone w środowisku klasowym, przetestowane wielokrotnie i ulepszone, by optymalnie, w prosty, ale kreatywny i atrakcyjny sposób osiągnąć cel dydaktyczny

R

uniwersalne i konstrukcyjnie elastyczne – zostały opracowane w taki sposób, by po niewielkich modyfikacjach można było je wykorzystać na wszystkich poziomach i we wszystkich grupach wiekowych: od klasy pierwszej do maturalnej. Jeśli pracujesz w szkole podstawowej i liceum, możesz wykorzystać jedno ćwiczenie w obu szkołach, wielu klasach zmieniając tylko zawartość merytoryczną tego samego scenariusza.   

R

Nie wymagają czasochłonnych przygotowań ze strony nauczyciela lub wymyślnych materiałów czy urządzeń. Wystarczą karteczki, post-ity, tablica i … uczniowie. To uczniowie często przygotowują ćwiczenia w domu! W ten sposób wybierają, przetwarzają i organizują poznany materiał, czyli uczą się w sposób mimowolny i lepiej zapamiętują informacje wygenerowane przez siebie niż przez nauczyciela. Nauczyciel „tylko” stwarza okazję do samodzielnego odkrycia lub utrwalenia materiału. To jedna z najefektywniejszych metod uczenia (się). 

R

Mogą stworzyć całą lekcję lub tylko rozgrzewkę lub zakończenie – od nauczyciela zależy ile czasu przeznaczy na ćwiczenie.

bo na SZÓSTKĘ wprowadzisz je TY
i wykonają je Twoi uczniowie!

po raz pierwszy zdradzamy, że…

nasza konferencja LESS=MORE
już 13.04.2019 w Katowicach!